dilluns, 1 de novembre del 2010

Reivindicació ensangonada

        Avui a la plaça Sant Jaume de Barcelona, quatre persones s’han “envasat al buit” nues i plenes de sang, per protestar contra el sacrifici d’animals per menjar, coincidint amb el dia mundial del veganisme, i amb el lema “menys carn és més salut”.  Aquesta gent no menja cap animal ni derivat, inclús no vesteixen roba procedent d’animals, ni qualsevol producte provat abans en un animal.  No és que em plantegi seguir aquesta filosofia , però llegint una mica m’ha semblat interessant, crec que, com tot, si ho fas per convicció i no per coacció, és un altre manera d’entendre la vida i respectable com totes. Però de fet, crec que ja és prou complicat tot per encara complicar-ho  una mica més. 

2 comentaris:

  1. Ja tens raó en que tot és prou complicat, per encara complicar-ho una mica més. Em ve al cap una frase que sempre deia la meva mare i de la que encara riem amb el meu fill en ocasions... En front de coses com aquesta, deia ".... si els agrada...."....:))).

    ResponElimina
  2. Tens tota la raó, "...Si els agrada..." i amb la seva vida que fagin el que vulguin, amb respecte pels demés.

    Salut!!

    ResponElimina