dimecres, 9 de febrer del 2011

Primer aniversari

      Avui és el primer aniversari, d’aquest petit però important projecte personal que fa un any em vaig proposar, la publicació d’aquest bloc. Ja sé que fins ara els resultats són molt modestos, però tot i així tinc la mateixa il·lusió que el primer dia. Com a tothom, suposo, m’agradaria tenir més seguidors i poder compartir les meves publicacions, inclús tenir més temps per poder escriure , seguir d’altres blocs i poder aprendre’n més. Durant aquest primer any en aquest món, me n'he adonat de l’alt nivell que hi ha, gent que reflexa la gran experiència que te sobre un tema (qualsevol) en les seves publicacions, i així ens donen a conèixer informació molt valuosa. D’altres, només n'esperes les seves publicacions, per poder gaudir de la seva forma d’escriure, sense importar el tema. I d’altres simplement t’agrada visitar i llegir. Tots ells m’enriqueixen i m’agradaria que per un moment, “un xic d’aquí i d’allà”, pogués fer sentir quelcom semblant, per això vull seguir treballant en aquest bloc i intentar millorar dia a dia.
         Gràcies a tots els qui heu entrat alguna vegada, encara que només hagi sigut per curiositat, i sobretot un agraïment molt especial als tres seguidors que tinc, ja que gràcies a ells em sento amb més força per seguir endavant.



4 comentaris:

  1. Moltes felicitats i segueix endavant amb aquest projecte personal que aquí estarem per seguir llegint tot allò que et passa pel cap. Enhorabona pel primer any!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies. Intentaré seguir escrivint, com a mínim un any més, i espero que durant aquest temps poder fer el possible per que segueixis llegint el bloc.

    Salut Lulu!!!

    ResponElimina