dimecres, 18 de gener del 2012

Abadal Rosat 2010


       Avui, amb aquest post, he arribat als 100, i tenia pensat fer un vi diferent, un vi dels que normalment no tinc en els meus preferits alhora de tastar-los, i al final m’he decidit per un de costat de casa. Un vi rosat que ens ha sorprès molt gratament. Es tracte d’un cupatge de cabernet sauvignon 90% i sumoll 10%, del Celler Abadal  amb DO Pla de Bages. Te un 13,5% d’alcohol. Un vi de color viu, amb aromes intensos de fruita vermella on destaca la maduixa i la cirera amb un subtil toc de confiteria,  en boca és fresc, alegre , llarg i amb bona acidesa.
         Tot i que els vins rosats, ni de bon tros el meu “tipus”- per això és diferent- , em va agradar molt. Te una bona RQP , el seu preu és d’uns 7,5 €. Crec que és un vi per tastar.

2 comentaris:

  1. Tal com tu dius, per mi els rosats no són ni de bon tros el meu “tipus”- :).

    Però el que si et vull dir es FELICITATS pels 100 posts...!!

    Salut!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Ricard.
    Tot i no ser el meu tipus crec que, si tens l'ocasió, val la pena tastar-lo.
    Salut!

    ResponElimina