dilluns, 31 de desembre del 2012

2012 quasi 2013


Un any més,  com aquell que no ho vol, ha arribat el últim dia de l’any, lentament però alhora inexorable, un any a la fi, molt bo. Al mes de maig va néixer la nostre segona filla i dia a dia hem intentat donar-li el millor, això si repartint-t’ho tot amb la gran, feina molts cops esgotadora, però molt gratificant. Quatre anys llargs la gran, set mesos i mig la petita, molt camí per endavant els hi queda, i a nosaltres als seu costat per intentar mostra’ls-hi les pedres, però també el meravellós paisatge que hi trobaran. 
El 2013?, personalment només desitjo salut per poder cuidar de les nenes, juntament  amb la meva parella.
Socialment?  respecte, molt de respecte, em dona d’impressió que estem vivint en un moment en que la societat només tapa les seves vergonyes desqualificant als demés, ja sigui per que pensen diferent, vesteixen diferent, parlen diferent o resen diferent, i amb aquest pensament l’únic que fem és tornar enrere.
Com va dir Luther King, tinc un somni, i des de petit que el tinc, i pel que sembla cada cop està més a tocar. M’agradaria que aquest any es pogués fer un pas important i que realment les persones que l’han de fer realitat, amb la nostra ajuda, si posessin de debò per poder-lo aconseguir.
Des d’aquí només em queda desitjar-vos un feliç 2013 i que ens anem trobant per la xarxa per poder-nos anar llegint.
SALUT!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada