divendres, 15 d’octubre del 2010

M'emprenyo!!!!

   Quan condueixo, m’agrada escoltar la radio, especialment RAC1, fa temps que m’hi vaig “passar”, des de que vaig descobrir en Xavi Bosch, un gran periodista. Crec que és una emissora jove amb grans professionals, i amb ganes de fer bé la seva feina. Els podria anomenar però segur que me’n deixaria algun. El problema que em trobo, és que la senyal es perd. I m’hi emprenyo!!!. Gairebé a tota la Catalunya central tens problemes per escoltar-la correctament si et mous amb un vehicle. No tinc ni idea quin és el problema, però suposo que és per falta de potència en la senyal. Tampoc sé si seria viable, econòmicament,  solucionar el tema. Inclús no sé si és problema de la mateixa emissora, ja que suposo que hi ha algú que regula les potències d’emissió i els dials disponibles per cada zona del país. El que si que puc dir, és que trobo vergonyós, que al segle XXI l’emissora amb més oients de casa nostre no es pugui escoltar amb qualitat en tot el territori, i que com que a la capital i voltants la qualitat es bona, que és on hi ha més oients potencials, sembla que ja està bé. Ho solucionarem algun dia? Haurem d’intentar esbrinar que “diu la radio” o, per fi ,podrem gaudir d’aquest mitja, com fa la majoria de la població?  Suposo que si molts dels anunciants que paguen per les seves falques, ho fessin per la qualitat de la emissió en moviment, ja hauríem posat fil a l’agulla. De totes maneres, gràcies als professionals que ens fan “companyia” i ens fan gaudir amb els seus grans programes. Una cosa no treu l’altre. 

2 comentaris:

  1. A partir del comentari que feíes al blog de Vins de Catalunya, en el que també havia deixat la meva, he arribat al teu blog i em trobo amb un post que comparteixo. No viatjo molt, però sovint vaig cap a Mora la Nova i just arribar a Falset, ja em quedo sense RAC1... i fins i tot a la mateixa AP7, em trobo amb zones d'ombra. Aprofito per dir-te que m'agrada l'àmbit generalista del teu blog, que a diferència del meu està més centrat en el tema de restaurants, tot i que també tinc un apartat de vins. Salut!. Ricard.

    ResponElimina
  2. Hola Ricard,
    Primer de tot donar-te les gràcies per mirar-te el bloc i fer un comentari. Per a mi, és un comentari molt especial, ja que és el primer que tinc. Imaginat si estic acostumat a rebre comentaris que fa dos dies el vas fer i me’n he adonat avui. A part també estic content de que et sembli interessant, el volia fer de vins, restaurants, receptes, productes de la terra però com que per a mi fer un post sobre vins, tècnicament em costa, hi trobeu tants gustos i aromes diferents, que jo com a molt ni puc trobar dos o tres de clàssics, restaurant en aquests moments no vaig a gaires, al final em vaig decidir, com el títol diu, per una mica de tot. Referent al tema de RAC1, passa per tot arreu, i m’emprenyo en serio, ja que molts cops, es l’única font d’informació que tinc (sense tenir en compte Internet) i m’agrada escoltar aquesta emissora. Esperem que en un futur ,no llunya , puguem gaudir d’aquest “privilegi”.
    Vaig donar un cop d’ull, per sobre, al teu bloc. Hi vaig veure coses interessants, em queda pendent llegir-ho amb més atenció ( ja et tinc donat d’alta al Google reader.) Gracies un altre cop i ens seguim llegint.
    Salut!!

    ResponElimina