S’ha acabat el mundial 2010, amb el rally de Gales (antic RAC Rally), i els actuals WRC, s’ha acabat bé, en Xevi, ha aconseguit el títol en la seva categoria S-WRC . Ha quedat tercer, però gràcies a l’accident d’en Ketomaa n’ha tingut prou. Segons declaracions del mateix Xevi, estava més que content, tant per ell, com per l’equip i patrocinadors, tot i destacar que ha sigut un mundial molt dur amb grans pilots amb opcions fins al final. Felicitats Xevi!!!!
Per altra banda l’amic Kimi, va aconseguir acabar el rally, va ser vuitè , esperem l’any que ve, si al final te un volant, que faci més bon paper, no és que ho hagi fet malament del tot, ja que per ell era una especialitat totalment diferent a la F1, però crec que havia de ser més regular i fer més bon paper en asfalt, i no cometre errades com la d’aquí. Resumint, n’esperava un xic més.
Per el que fa els cotxes, l’any que seran amb motors de 1600 cc i turbo alimentats, podrem veure el Citroën DS3, el Ford Fiesta i el Mini Countryman. Tots ells amb 300CV de potència com a màxim, tracció integral, menys electrònica i canvi de 6 velocitats semiautomàtiques, i en principi, llibertat de marca de neumàtics. Començaran el mundial vuit cotxes, 4 d’oficials, tant pel que fa a Ford com a Citroën, i 4 de privats. Mini, no arribarà a temps per començar al mundial. Enèsima remodelació del mundial, segons la FIA per abaratir costos. No ho sé, però crec que entre tots ens ho estem carregant, amb tantes modificacions absurdes.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada