dimecres, 19 de gener del 2011

Fumes? II

         L’altre dia anava per el carrer i vaig veure un grup de gent a la vorera un tros enllà , i vaig pensar, que ha passat? A mida que m’hi vaig anar acostant vaig veure que no passava res, només eren clients d’un bar que estaven fumant al carrer, quan vaig arribar a la seva alçada ningú es va moure, vaig haver de baixar de la vorera per poder seguir caminat, envoltat d’un núvol de fum i amb burilles fins a mitja sola. Vaig quedar una mica sorprès, me’n vaig donar compte de que realment la nova llei antitabac servirà per alguna cosa més de la que ens han explicat des del ministerio. Crear més llocs de treball!!. Més gent amb refredats/insolació (depèn de l’època de l’any) algun incident amb algun vianant al baixar la vorera per sortejar el núvol tòxic, més feina per la sanitat pública, que es veu que no en tenen. S’hauran  de fer voreres més amples per que pugui passar la gent i alhora encabir les noves zones de fumadors. Feina per els constructors d’obra pública. Si home!, aquells que es van enriquir en el seu moment i ara estan en perill d’extinció en consonància a l’estat de les arques públiques. I per últim hauran de potenciar el servei d’ escombriaires, ja que si no quan plogui es taparan les clavegueres, amb el risc d’inundació que comporta. Bé, junt amb la resta de brossa que hi ha per els carrers, i que no es treu per les retallades de tots els ajuntaments en matèria de neteja. Ah!! i sobretot a l’ incivisme de tots nosaltres.
                   En resum, val la pena agafar-s’ho en broma ja que quan t’ho mires des de la perspectiva, te’n dons compte d’aquestes petites coses, i com evolucionem davant d’un problema. Inclús et sap greu per els fumadors i més per els propietaris d’aquests bars. Això sí, el que més greu sap, és que quan la gent surti a fumar al carrer i hagis de creuar de vorera per poder passar, facin xivarri a les 12 de la nit, tirin les burilles a terra, no sigui a davant de casa de algun d’aquestos legisladors.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada