dissabte, 22 de gener del 2011

Isabel Negra 2005

         Aquest vi produït en el Celler Raventós i Blanc, DO Penedès , és un cupatge 50% Merlot i 50% Cabernet sauvignon  amb 13’5% d’alcohol i amb una criança de 12 mesos amb bótes de roure francès i americà i posterior assemblatge i repòs en ampolla de 12 mesos més. Te una capa mitja color cirera amb ribet lila. Notes la seva intensitat a l’olorar-lo amb un primer toc mineral, seguit de fruita negra amb cuir, a mida que es va obrint i trobes espècies i potser un punt de cacau. En boca destaca per una bona acidesa, tànnic, intens i amb records a fruita negre.
         Un vi amb un preu de uns 10€, sota el meu punt de vista amb una acceptable RQP. No descarto tornar a provar un altre collita d’aquí un temps.

2 comentaris:

  1. No conec massa aquest celler, però casualment el dijous amb un dels meus sopars a casa, em van portar un "11 Isabel Negra 2004" que acabo de publicar a www.vinscat.cat (el meu blog) i ja em faig un lio amb el teu, doncs tots es diuen el nom d'aquest prolífica senyora.. .. però he mirat preu i aquest "11" surt força car i penso no tenia bona RQP.

    ResponElimina
  2. Ara mateix acabo de llegir la teva entrada, junt amb el comentari. Aquest vi jo el vaig comprar en un majorista del ram de l'alimentació, que és client meu, i de quan en quan compro algun vi i algun licor. Me'l va aconsellar i el vaig comprar. No és dels meus preferits, però no està malament. I per el que veig el "11" no és que sigui un prodigi de RQP. En canvi, vaig provar fa temps, el Silencis (un blanc del mateix celler vejam si faig una entrada) tot i no ser un vi excel·lent ens va agradar bastant, i si no recordo malament, uns 6,5 €.

    ResponElimina