dissabte, 8 de gener del 2011

Fumes?


         Es va acabar el 2010 i va començar el 2011 amb un altre  llei nova, millor dit amb un nyap sobre un altre nyap, la nova llei antitabac. Jo, ex fumador amb risc de tornar-hi, actualment intentava anar a bars i restaurants sense fum, ja no només per mi, si no per la nostra filla. Ara la nova llei em permet anar on vulgui sense haver de fer distincions, sense haver de mirar si el local te més de 100 metres o no, sense intentar esbrinar, des de fora, si realment el cartell que hi ha a la porta i diu “espai sense fum”, és en molts casos, per fer maco o per informar que a dins s’incompleix la llei. Fins ara és el que hi havia. En canvi, a partir del dia 2 ja està tot arreglat, prohibit fumar a tot local públic, i a 50 metres de qualsevol parc infantil, centre de salut o edifici públic. Ara ja no hauré de distingir entre bars lliures de fum o no. El problema ve donat que fins ara hi havia una llei que prohibia, i punt. Ara n’hi ha un altre que també prohibeix, però aquesta, a sobre em dona el dret, o millor dit, des del ministeri, se’m diu que denuncií l’ incompliment d’aquesta llei, o sigui que a partir d’ara podré cobrar un sobresou per fer la feina d’inspector de sanitat, amb plus de perillositat inclòs. Inclús se’m tractarà de mala persona només per plantejar-m’ho. Ah! això si, he de pensar en agafar la cinta mètrica, no sigui que m’equivoqui d’un pam i el denunciat sigui jo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada