dimarts, 18 d’octubre del 2011

Acústic 2009


Aquest vi és el “fill petit” de l’Acústic Celler, un assemblatge del 40% de garnatxa  i un 60% de samsó provinents de vinyes entre 35 i 65 anys, adscrites a la DO Montsant. Verema manual amb caixes de 20 kg amb selecció abans del premsat. Maceració durant 15 dies amb posterior fermentació malolàctica amb les mares. Criança de 10 mesos amb bóta de roure francès d’un o dos vins.  Embotellat al gener del 2011 sense filtrar. Té un 14% d’alcohol. A la vista és un vi de color cirera intens, amb ribet lila, al nas fruita madura amb un petit aroma de vainilla i torrats que li aporta la criança, balsàmic i especiat. En boca és potent, amb fruita negre madura amb un post gust persistent.

         Un vi que em va agradar molt i a un bon preu, sobre els 11€, un vi amb una bona RQP. Ara tinc pendent el Braó 2007, “fill mitja” del celler, ja fa dies que està esperant que l’hi arribi el seu moment.

2 comentaris:

  1. Bon vi... aquest el conec... i el Braó també. Bons vins els dos i el Braó excel·lent al meu gust.

    ResponElimina
  2. L'acústic ens va sorprendre gratament, el vaig comprar per tastar-lo i el vam trobar molt bo.
    El Braó 2007, el vaig tastar en un tast, i com que em va agradar, i tot s'ha de dir, aquell dia feien un bon preu, me'n vaig quedar una ampolla per obrir-la a casa i tastar-la amb tranquil·litat, el problema és que encara no he trobat el dia adient.Però crec que cada dia l'hi falta menys ; )
    Salut Ricard!!

    ResponElimina