diumenge, 8 d’abril del 2012

Mareny 2010


            
             Elaborat per el celler Espelt, amb DO Empordà, aquest vi jove és un cupatge de muscat i sauvignon blanc. Fermentació  a 14o. Te un 12,5 % d’alcohol i una producció d'unes 28.000 ampolles.  De color groc palla brillant, al nas apareix la fruita tropical i cítrics, tot embolcallat per un perfum floral intens i un punt especiat.  A la boca és fresc i suau on torna a ser molt present la fruita.

                  Aquest vi està sobre els 6,5 €, i el vaig trobar ideal per prendre’l com a copa abans de sopar o inclús per acompanyar un aperitiu. Crec que te una bona RQP.

4 comentaris:

  1. Aquest és un Sauvignon blanc oi?... Sempre havia dit que els Savignons fets aquí no m'agradaven, però l'altre dia ja vaig trobar un que em va fer canviar d'opinió (El Blanc Terrer de Vlaseca), tot i que més car que aquest que publiques avui..

    ResponElimina
  2. Hola Ricard,
    Pel preu l'he trobat interessant, però com dic al post, mes aviat com a copa abans d'un apat o amb un aperitiu o amanida. Per això potser m'agrada, ja que molts cops, en comtes de fer una cervesa abans de sopar, prenc una copeta de vi blanc. He llegit una mica a internet sobre el Blanc de Terrer i fa bona pinta. A quan surt l'ampolla?

    ResponElimina
  3. Hola Jaume,

    No ho recordo... però et diria que cap als 12€....

    Salut...

    ResponElimina
  4. Gràcies Ricard!!! Vejam si el trobo.

    ResponElimina