dilluns, 23 d’agost del 2010

Rally d'Alemanya


Aquests cap de setmana s’ha corregut la novena prova del mundial, a Alemanya, un rally totalment d’asfalt repartits en 19 trams cronometrats amb un total de 405 quilòmetres. Puntua ble en totes les categories. El primer dia en Kimi va quedar setè a 3’22,8” perdent 1,5” per quilòmetre, en la segona passada a cada tram va millorar els seus registres, amb el que es veia una clara progressió i regularitat. El segon dia va quedar 6è. a uns 4’01,6” perdent 1,3” per quilòmetre, millorant considerablement en les segones passades als trams, de totes maneres molt lluny dels millors. El tercer dia va acabar en una 7ena. posició final, a 8’50,5” perdent 0,77” per quilòmetre, però fent scracht al últim tram quan es jugava la setena posició amb en Wilson. El seu primer scratch com a professional en WRC, i sempre entre els nou primers en tots els trams, millorant a les segones passades per tram, crec que va millorant però, també estic segur que per el Catalunya o inclús al Tour de Corse hauria de millorar aquest 7è. lloc i està ja més a prop en temps amb els de davant. De totes maneres crec que ho ha fet bé.

Per altre banda també corria el Xevi en el SWRC el primer rally d’asfalt de la temporada i líder del mundial, desprès dels resultat de Finlàndia, el repte era guanyar però no a qualsevol preu, era més important acabar el millor classificat i acabar, que no intentar guanyar i no acabar. I així ho va fer no sense tenir problemes. Al final va quedar 5è, i segueix liderant la classificació del mundial, amb un avantatge de 13 punts sobre el suec Per-Gunnar Anderson al volant d’un Skoda Fabia, i amb totes les possibilitats intactes de cara al futur. Ànims Xevi!!!! El cap de setmana de la diada al Japó. Molta sort!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada