dijous, 9 de setembre del 2010

Per llegir una mica

Vaig comprar el llibre perquè, com que sóc aficionat al món del vi (més que a la lectura), em va agradar la sinopsi de la contraportada. No havia llegit fins ara l’autor, Noah Gordon, el coneixia “d’oïdes” pels seus títols com El Metge o Chaman, però no m’havia cridat mai l’atenció. La bodega, és una novel·la que es podria definir com un relat  històric de la nostre terra durant el segle XIX , segons el mateix autor. Abans de compra-la vaig llegir opinions per Internet, i n’hi havia de totes menes, de bones, de dolentes i de regulars, no em van ajudar gaire. Dons bé, la vaig comprar i em vaig posar a llegir-la i no m’ha defraudat gens, és neta, ràpida i senzilla. Crec que relata molt bé els sentiments i situació dels personatges, la realitat social de l’època, creant una història realment original i creïble, fent que la seva lectura sigui senzilla, profunda i adictiva  alhora. Totalment recomanable pel qui vulgui endinsar-se una història, de treball, amistat, vi i traïcions, ben escrita i ambientada en la Catalunya rural del segle XIX. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada