dijous, 16 de setembre del 2010

Reflexió

       L’altre dia tot passejant vaig veure que hi havia una exposició  de l’Agustí  Centelles, i vaig entrar-hi. Era una petita mostra de la seva obra. De totes les fotografies que hi havia, una em va cridar l’atenció. La foto és la de la imatge. Em va fer pensar molt, en la gent, que diuen - aquest nen és dolent - o - aquest nen és un dimoni - . Realment ho creieu ? Veient-la , podeu arribar a imaginar que algun d’aquests nens ho ha après sol ? Clar llavors el subconscient et diu que és un muntatge i que no és real. Pot ser. Aleshores hauríem d’assabentar-nos si és realitat o ficció. Però bé no em vull referir a la veracitat d’aquell moment, sinó extrapolar-ho als exemples quotidians que veuen cada dia els nostres fills. Crec que hauríem de tenir en compte moltes de les coses que fem i diem davant seu. I jo el primer. Tornant a la fotografia  ......  colpidora!

Fotografia d'Agustí Centelles.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada