diumenge, 19 de desembre del 2010

Per tornar-hi

L'altre dia varem anar  a dinar al Restaurant Soldevila a Calders, feia molts anys que no hi havia anat. És el típic restaurant familiar de tota la vida, amb una cuina casolana i acurada, amb una bona varietat de productes de mercat. Érem 5 i dues nenes petites, vam fer de primer una paella d’arròs mariner per a dos, un remenat de gambes i bolets, uns canelons de la casa i una sopa marinera. Tot excel·lent, quantitat i qualitat. Els segons van ser dos d’ ànec d’aglà a la cassola, uns calamarsets a la planxa, un llenguado i unes vieires gratinades,  tot molt ben acompanyat i presentat. Jo em vaig menjar l’arròs, que no és el meu plat preferit, però com que normalment sol ser per un mínim de dues persones, i a la dona li encanta i la nena també en  menja, em vaig decidir i no em vaig equivocar, estava molt ben fet i al punt, bo i complert. De segon l’ànec, també  molt correcte,  acompanyat de bolets, bona quantitat, potser un excés de salsa al meu gust. Tot això ho varem acompanyar amb un vi de la terra, un Idaeus d’en Jaumandreu DO Pla de Bages (12,5€) , servit a una temperatura  massa baixa, i tenint en compte que la temperatura del menjador no era excessiva, va costar que agafés la temperatura adequada. Per postres dos Coulants amb gelat de vainilla,  un gelat de xocolata belga amb virostes i una crema catalana .Aigua, una cervesa , un plat de macarrons per les nenes petites , dos cafès  i un xarrup de licor de poma verda. Contant ho tot varem sortir a uns 34 € per adult. Ens va agradar molt el menjar i el servei, l’atenció de la cambrera ,sobretot amb les nenes. Tenen una carta variada i complerta. La carta de vins també la vaig trobar interessant, amb varietat de DO i varietat de preus.

Molt recomanable, qualitat/preu, tranquil·litat i servei, segur que hi tornem. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada