dilluns, 7 de febrer del 2011

I still got..... his music

       Acabo d’assabentar-me’n de la mort de Gary Moore als 58 anys, aquest guitarrista Irlandès ha estat un dels meus músics  favorits, un home que tocava molt bé la guitarra, però potser sense el carisma d’altres, cosa que el feia diferent. El vaig descobrir amb el tema “Still got the blues “ i a partir d’aquí vaig anar a seguint la seva carrera. Casualment, va començar la seva carrera professional quan jo vaig néixer.  Una guitarra que va passar per el Heavy, el Rock i va voler acabar al Blues. Va formar part de diferents grups , va publicar molts àlbums en solitari, també va col·laborar amb el mític Ozzy Osbourne i va ser apadrinat per el gran mestre B.B. King. Pel qui  ens agrada aquest tipus de música sobren les paraules.
       Des d’aquest bloc, un gran record per sempre i gràcies per els moments que ens has fet passar. 

Foto de la pàgina oficial de Gary Moore.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada